Namen kan ni tänka er?

Asså det spritter till i hela min kropp när jag på aftonbladet får läsa att självaste Kristan Luuk och carina berg har fått en pojke!

Oj oj oj oj vad dem har kämpat för detta. Tänk att Kristian ska bli pappa! Jag kan inte tänka mig någon som är mera anpassad för att uppfostra en unge!

å kristian å carina är ju lixom Huuuuuuuuuur söta som helst tillsammans! Man dör ju nästan! Detta är ett uttalande som kristan gjorde i ett radio program: " Carina, jag älskar dig. Du är den roligaste personen jag känner" A men gud asså, e han inte för gullig?!?!

jag önskar av hela mitt hjärta att ungen håller sig frisk och att dem kommer leva lyckliga i alla sina dagar!

Här kan ni själva läsa om den stora nyheten: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5839245.ab

 

 










Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Ungen är säkert hur söt som helst :D

2009-09-24 @ 00:14:00
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0