Varning : inlägget kan ha spår av jordnötter

Joo, nu ska jag äntligen posta mitt allra första inlägg som jag skrev (som jag icke vågat delge än), de kan dock vare stötande mot vissa grupper... Jag beklagar om de är så att du är en del av dom, MEN varför gråta när man kan skratta?

 

Hej bloggen och alla mina blivande trogna läsare! Detta kommer under en obestämd tid ta upp en stor del av min fritid.

 

Jag funderar seriöst på att införskaffa mig i några kinesiska barnarbetare! Tänk vad skönt de skulle vara att kunna komma hem efter skolan/arbetet eller vad man nu syslar med om dagarna och kunna bara luta sig tillbaka medans dem små varelserna skötte allt! Billigt äre ju oxå, och dem klagar inte. Bättre kan de ju inte bli! Eller en thaihora kanske? varför inte lixom? Jag finner inga etiska fel med att betala en kvinna för sex? Va fan, de e ju skönt ju? Eller hur? sen om hon kan få inkomster för att ta hand om sin 1 åriga son så är det ju A Win Win situation. Sen får man ju exakt de man vill ha och hon är erfaren!!! Nej du, i morrn ska jag ta mig en surfning på nätet och beställa mig en Thaihora. Känns som att jag e mogen för det nu! Så slipper man allt Tjafs och allt annat skit som tillkommer med flickvänner. Man bara kör henne hårt i de hål man föredrar och sedan kastar ner henne i källarn till man känner suget komma tillbaka. Visst man kan väl vara lite snäll å kasta ner en tallrik mat en gång om dagen. Resterna som blir över lixom. Svårare e de inte?

 

LÄCKERT!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hah, i Söderbykarl har alla män en thaihora eller två. Blir du inte accepterad på rådmansö kan du ju alltid flytta! Grannen är till och med förlovad med en och hon plockade massa blåbär till mig i höstas. Rånajs! Menduvet, att så länge du är gift med mig så blir det inget med det :P

2009-12-01 @ 23:01:54
URL: http://sockrejt.blogg.se/
Postat av: Sur Surkäring

Herregud vad hemskt! Detta tolererar icke jag för fem öre! Det bär av till farbror blå med detta direkt!

2009-12-01 @ 23:07:34
URL: http://blogg.Sur.Surkärring.com
Postat av: Ronald Macdonald

Vilken genialisk man! han vet verkligen hur flickorna ska tas!

2009-12-01 @ 23:16:45
Postat av: Svea rikes trostjänare

Helt rätt hur dem tänker där i söderbykarl, ju fler desto bättre! jaa men du ser, de är inte bara + för männen utan kvinnorna kan oxå nyttja deras tjänster. Hurrö du Sanna, nu tkr jag att du e aningen konservativ, de e ju hip nu, nya modet lixom! De skulle vara som att jag förbjöd dej att köpa den nya gallonbrallan lixom. / din man

2009-12-01 @ 23:20:24
Postat av: Bernt von hammelstraus

Hurrö du surkärring! Nu tar vi de lilla lugna tkr jag!

2009-12-01 @ 23:22:31
URL: http://barbapappaa.blogg.se/
Postat av: Baron von satan!

2009-12-03 @ 00:26:33
Postat av: Baron von satan!

HELT RÄTT GUSTAV, HELT RÄTT!

jag är stolt över dig, min son!

2009-12-03 @ 00:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0