PGA av påtryckningar

Som det står ovan så skrivs detta pga av påtryckningar av mina fans!

Hissa och dissa!

 

Hissa 1 : Skulle vilja hedra den kloka hippien som under sent 60 - tal som myntade uttrycket "Peace, Love and Understandig". Tycker att alla borde leva efter dessa kloka ord, jag ska definitivt göra de redan i morgon!

Hissa 2 : Fighting events på tv! Hur skulle annars ungdomarna lära sig om slagsmål? De är sällan tv har en posetiv funktion men just i detta fall har dem faktiskt lyckats! Man måste lära dem små jävlarna hur man överlever! Livet är som ett kretslopp, eller som jag skulle vilja uttrycka de : The circle of life, ÄTA ELLER ÄTAS! your choise!

 

Dissa 1 : Grisfarmarna! för de första: VEM BLIR GRISFARMARE EGENTLIGEN!? sicket jobb asså! Å att desutom sedan vanvårda dem! Herrgud, Världen äcklar mig! När jag inte trodde världen kunde sjunka lägre så har den återigen överaskat mig!  

Dissa 2 : Obama! Mycket snack å lite verkstad på den killen må jag säga! som vallöfte lovade han att alla amerikanska trupper skulle kallas hem. MEN ICKE! Nu har den lögnaktige jäkeln ( som för övrigt fick fredspriset ) bestämt att 30 000 soldater ska skickas ner till Irak. herregud........ han som skulle vara våran riddare i skinande rustning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0