Kvinna för en dag!

 

De jag hade gjort då är nog vad varje man hade gjort!

Första halva dagen hade jag spenderat framför spegeln och bara beundrat dem kvinnliga formerna! Sedan hade jag självfallet onanerat en bra jävla stund. Dels för att få känna hur de känns och även för att få veta hur man ska göra sen när man blir kille igen. Vad som känns skönt och vad som får kvinnan att komma! För de e fan inte lätt ibland ska jag säga, å hitta rätt! Sedan hade jag spenderat ett antal timmar i skolans flick omklädningsrum! Bara suttit där och spanat lite. På så sätt får man även reda på vilka tjejer man sedan ska satsa på. Vilka som har hängpattar under den där push-up bh:n eller vilka som har riktigt maffiga bomber! På slutet av kvällen hade jag gått ut på krogen och blivit bjuden på mängder med alkoholhaltiga drycker... fast jag skulle defenitivt inte släppa till något, NO WAY! KEEP YOUR HANDS AWAY, annars blire däng! sedan efter blivit redigt full..helt gratis! skulle jag åka taxi hem och betala taxametern med att flasha boobsen och sedan hade jag spenderat den sista delen av tiden med att onanera tills jag blev kille igen!

Så hade nog min dag sett ut! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter underbart

2009-08-27 @ 21:17:19
URL: http://parrebarre.blogg.se/
Postat av: asd

Det är rätT! ifall man är tjej så kan man snåla sig fram vart som helst =// bra att du skriver om viktiga saker iaf

2009-08-27 @ 22:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0