Den Amerikanska drömmen!

Afton Afton min beundrar skara!

 

Jag har tänkt en del den här dagen. Jag har tänkt ut en plan!
Jag ska kapa mig ett flygplan och börja smuggla knark! Fatta hur mycket pengar jag kommer tjäna ihop på bara någon vecka. Ingen utbildning behövs heller så jag kan börja redan nu! Hoppa av skolan och dra till mexico med ett privat plan, som jag så klart behöver kapa för jag har ju inte den typen av kapital som en fattig student så jag kan införskaffa mig sådana exklusiva saker. sen efter några vänder kanske jag stannar kvar i mexico på obestämd tid. Lever livet, drar en lina. Gifter mig med någon het latina och bara njuter! såklart kommer jag skicka pengar till alla mina nära och kära så dem inte behöver oroa sig ekonomiskt. Inge vidare slit men fett med cash! Oh lalalala!! Läckert!  Om de är någon som är på så kan ni ju höra av er så kan vi planera!

Don't drink and drive but smoke and fly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0